MENU

Mesbellesfleurs!

Klant: Mesbellesfleurs! Mesbellesfleurs! gaat  bloemen verkopen op Franse markten. Voor dit mooie fleurige avontuur is een logo ontworpen die ingetogen en toch vrouwelijk is. De bloemen moeten het verhaal vertellen. Daarnaast heb ik visitekaartjes gemaakt, die verspreid konden worden op de markt. De kaartjes zijn voorzien van de lievelingsbloem van Mesbellesfleurs. De fotografie daarvan heb ik ook verzorgt. Om de Fransozen te helpen bij de verzorging van de bloemen, zijn er kaartjes gemaakt die aan de bloemen gehangen konden worden. Op deze kaartjes is beschreven hoe de bloemen verzorgt moeten worden. Mijn voorstellen worden altijd gepresenteerd op een voorstelblad. Ik maak er altijd 2 a 3 zodat de klant keuze heeft uit een aantal voorbeelden die ontwikkeld zijn nadat er een creatieve briefing heeft plaats gevonden. Project: Ontwerp van logo, visitekaartjes, bloemenkaartje & fotografie Service: Grafisch ontwerp & huisstijlontwikkeling
Read More ›

dif

Klant: Dif – Donkersloot Interim Finance Mark is een freelancer in de financiële markt. In deze zakelijke wereld wilde Mark een kaartje wat opvalt en net even anders is dan andere kaartjes in deze branche. Daarom is er gekozen een logo met een speelse vormen. Echter door de kleur heeft het toch zakelijk karakter. Om het visitekaartje net een andere uitstraling te geven is deze gedrukt op heel dik karton waarvan de zijkanten blauw zijn. Dit kaartje raak je niet zomaar kwijt! Project: Ontwerp van logo, visitekaartje en briefpapier Service: Grafisch ontwerp & huisstijlontwikkeling
Read More ›

&coachen

Klant: &coachen Jeroen heeft na een lange loopbaan besloten om als freelance coach door te gaan. Hij heeft deze mooie keuze gemaakt vanuit zijn jaren langen ervaring. Deze ervaring wilde hij overbrengen om mensen die een nieuwe stap in hun carrière willen maken. Ervaar nu! Met dit mooie uitgangspunt is een logo ontwikkeld die samenwerking vertegenwoordigd. Samen zal in mooie sessies ervaren worden wat de vervolgstappen zullen worden van de klanten van Jeroen. Om het menselijk te benadrukken is voor ronde vormen en een zachte kleur gekozen. De kracht van het ervaren is in een vurig rood gewaarborgd, dit kan zo mooi samen gaan! Om uit te leggen wat de passie van Jeroen is en hoe zijn werkwijze is, is er ook een e-book ontwikkeld. Dit e-book wordt door Jeroen gebruikt naast zijn visitekaartje in de eerste oriënterende gesprekken met nieuwe klanten. Project: Ontwerp van logo, visitekaartje e-book Service: Grafisch ontwerp & huisstijlontwikkeling
Read More ›