MENU

dag 24 cruising on my minty bike

3322

Vanmorgen zijn de kindjes al vroeg wakker om met hun nieuwe lego te spelen. Nog even nagenieten van gisteren. Het is vandaag onze laatste dag in San Clemente. Morgen vertrekken we voor ons toetje.

Maar niet voordat we eerst nog wat leuks gaan doen. Na een laat ontbijt en wat wasjes gaan we naar Venice beach en Hollywood om daar onder andere de grote Hollywood letters te gaan bekijken.

Met de strandspullen in de achterbak beginnen we rond de lunchtijd aan de reis, kleine 1,5 uur rijden. Maar na een uur zijn we nog niet eens op de helft. Dit vinden we zonde van de tijd. Daarom besluiten we om af te slaan bij Huntington beach.

Ook hier is een schitterende boulevard waar we beach cruisers kunnen huren. En wat voor! Een mintgroene, speciaal voor Bella.

Het is zo leuk om op deze manier het strand te bekijken. Overal palmen, bay watch huisjes en vrolijke mensen. We drinken wat op het strand en brengen dan de fietsen weer retour.

Inmiddels is het 3 uur, tijd voor lunch! We eten in een heel tof restaurant aan het strand. Heerlijk gegeten, wijntje erbij, schitterend uitzicht, briesje, zonnetje…..damn life is good!

Er zijn hier allemaal leuke boetiekjes. Terwijl de kids steppen, kijken wij wat rond. We eindigen in de ijszaak voor een ‘one scoop’ ijs, the American way.

Tja, ook aan dit soort momenten komt een einde. We rijden terug naar het huis en bezoeken nog even een shoppingmall om nog een klein beetje te shoppen 😊

Bij thuiskomst maken we ons spelletje Katan af en gaan de kids naar bed, het is inmiddels weer laat.
Morgen ons eerste deel van het toetje: Pacific Highway 1.

Sorry, the comment form is closed at this time.